czwartek, 27 marca 2014

Wiosna?

Uwielbiam słońce, uwielbiam ! Jest cudownie, mimo tego, że jest zimno :P
Nie bardzo potrafię korzystać z tej pogody, bo niestety choroba się mnie trzyma :)
Wczoraj pierwszy raz jadłam sushi, przełamałam się :D I muszę przyznać, że było to smaczne, nawet bardzo. Teraz częściej będę wyciągać misiunia na takie rarytasy :D
Po długim rozstaniu z dżinsami, zaczynam znów je nosić, do niedawna nie lubiłam, wygodniej mi było w spodniach 'na gumkę', a raczej w getrach i legginsach więc tylko takie wybierałam ... A teraz dżins+dżins? Czemu nie ;) 






Buziakiii 

9 komentarzy:

  1. zdróweczka chudzino! ;* Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dżins teraz niesamowicie modny i bardzo fajne ciuszki można znaleźć. Ja odkopałam starą koszulę, której dawno nie nosiłam. Co do spodni na gumce, to bardzo fajne są jegginsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jegginsy też przez długi czas królowały w mojej szafce :)

      Usuń
  3. Ja nie lubię depilatora, woskiem jest przede wszystkim szybciej, choć nie ukrywam że zabieg nie jest bezbolesny to ból jest inaczej odczuwany bo paskiem z woskiem szarpiemy szybko a depilator raczej takiej prędkości nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczną masz koszule;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja do sushi chyba nigdy się nie przekonam, jakoś sam smrodek mnie odpycha, taka dziwna jestem :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Na każdy postaram się odpowiedzieć. Buziaki :)