czwartek, 17 kwietnia 2014

Paznokcie

Dziś dzień robienia paznokci miałam, rano moje, po południu Madzi :)
Wyszły nieźle :) Jutro czeka mnie pakowanko i na święta wyjazd w góry z moim chłopaczkiem, cieszę się, lubię kilkudniowe wyjazdy :D

I zdjęcia paznokci:
Metoda żelowa, na moich paznokciach bez przedłużania jak widać, na szybko :D




I paznokcie Madzi, również żelowe, przedłużane na formie :)



Czasami lubię to robić :P Chyba, że sama sobie... zrobienie prawej ręki wymaga stoickiego spokoju i szczęśliwego dnia, przynajmniej u mnie jest z tym tragicznie, moja lewa ręka jest nieogarnięta jeśli chodzi o żel i pędzelek :/


Dobranoc :)

4 komentarze:

  1. I Twoje i koleżanki pazurki bardzo ładne :) ja niby też mam problem z prawą ręką, ale staram się podwójnie i ostatecznie prawa lepiej niż lewa:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Na każdy postaram się odpowiedzieć. Buziaki :)