poniedziałek, 24 lutego 2014

Problem z rozczesaniem włosów

Hej! Znalazłam chwilę czasu więc jestem :)
Dziś coś dla dziewczyn, które tak jak ja mają duży problem z rozczesywaniem włosów, szczególnie po ich umyciu.
Ostatnio w Hebe dorwałam maskę do włosów. Szczerze mówiąc nie wierzyłam w obietnice producenta :P


Z czystym sumieniem mogę ją polecić, bo rzeczywiście z rozczesywaniem mam dużo mniej kłopotu no i włosy są miękkie jak nigdy, do tego pachną przez cały czas wanilią, co dla niektórych może być uciążliwe :P
Cena maski to 9,99 za 1l w Hebe.
Po umyciu i wysuszeniu(raczej czekam aż same wyschną)  używam oleju do włosów, dzięki któremu moje końcówki są w lepszej kondycji.
Niestety nie podam ceny i miejsca, w którym można go kupić ponieważ dostałam go w prezencie od mojej mistrzyni fotografii :)





Dłuuugo szukałam sposobów na moje niedające się rozczesać włosy :P
Polecam wszystkim, którzy mają ten sam problem.
Buziaki :)

2 komentarze:

  1. Oooo może po nią sięgnę następnym razem jak będę w hebe ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Na każdy postaram się odpowiedzieć. Buziaki :)